Briefing

FK_Rychtyg
Čatár
Príspevky: 83
Dátum registrácie: Po, 19. Jan 2009, 18:50
Bydlisko: Rostok
Kontaktovať užívateľa:

Briefing

Príspevok od užívateľa FK_Rychtyg » So, 28. Feb 2009, 19:18

Tak to je škoda, no každopadně nic nezkazím, když sem hodím briefing již teď, abyste se stihli řádně připravit. Mapu jsem nedělal, je to poměrně jednoduché, flaku tam moc není, takže netřeba na nic extra upozoròovat pomocí mapky.

Briefing SSSR

Soudruzi,
jak všichni dobře víme, nepřátelská vojska a to jak letecká tak pozemní postupují stále rychleji k našemu hlavnímu městu – Moskvě. Nemusím doufám upozoròovat, jaká by to byla katastrofa, kdyby hitlerovo Německo ovládlo toto město a s ním potom i celý Sovětský svaz. Je naší povinností této situaci zabránit a to všemi možnými prostředky, které máme k dispozici. Nyní již k dnešnímu úkolu. Je právě 6:00 ráno a nepřítel již několik hodin doráží na jedno z našich hlavních obranných postavení, přibližně 40km západně od města Mozhaysk. Tato pozice je jedna z klíčových, jelikož se jedná o most přes řeku, po jehož dobytí získá nepřítel nejlepší a nejrychlejší přístupovou cestu přímo do Mozhaysku a dále pak přímo do Moskvy. V okolí hlavního města máme celkem sedm leteckých divizí, které jsou vyhrazeny přímo k obraně tohoto bodu a jeho okolí. Dnes tedy vyšleme do vzduchu jedny z našich nejmodernějších stíhacích letounù, Mig 3UD a Yak 1, jenž operují pod 25 IAP z letiště situovaného 20km jižně od Mozhaysku. Skupina se bude skládat z šesti letadel, z toho 4x Mig3UD a 2x Yak 1, které provedou vzlet ze čtverce J5 (polní letiště poblíž fronty). Jako podpora jim budou sloužit dva letouny typu I16 operující z letiště J5, stejně jako Yaky. Úkolem tedy bude provést vzlet, který je naplánován na 9:25, tedy za 3 hodiny a 25 minu, v co nejkratším čase dosáhnout čtverce H10/I10, v nichž se naše postavení nachází a po dobu jedné hodiny poskytnout cover, tak aby se nepříteli nepodařilo naše jednotky smést z povrchu zemského. Na most doráží několik německých obrněných vozidel a tankù, pokud budete mít dostatek munice a odhodlání, mùžete provést útok na tyto pozemní cíle, jenž se nacházejí pár desítek metrù západně od námi bráněného mostu. Poslední dobou nepřítel nejčastěji nasazuje mnohem výkonnější a bohužel i kvalitnější letoun typu Bf109F2 a F4, dávejte tedy velký pozor po celou dobu letu a snažte se dovézt všechny stroje a vás samotné ve zdraví zpět na základnu. Zbytečné ztráty na životech a letounech jsou momentálně to poslední co potřebujeme! Na závěr jen dodám, že naše výzvědné letouny zjistili vysokou nepřátelskou aktivitu na letištích Ugra (D3) a C12. Je tedy dosti pravděpodobné, že němci dnes poletí z těchto letišť… Hи пуха, ни пера!

METEO:

9:25, Good 1000m

PLANESET:
25 IAP
MiG3UD- Tri Duby
MiG3UD- Tri Duby
MiG3UD- Tri Duby
MiG3UD- Tri Duby
Yak 1- Tri Duby
Yak 1- Tri Duby
I16-??AI
I16-??AI



I/StG 1
4x Ju87B2 – AI

III/JG54 „Grünherz“
Bf109F2-FK_Rychtyg
Bf109F2-FK_Buba
Bf109F2-FK_TozziFan
Bf109F2-FK_Stanley
Bf109F4-FK_Ziza
Bf109F4-FK_Aachen


Termín konání akce je stanoven na neurčito od 20:00-20:30. Adresa TS je: 62.24.64.19:8767, kanál FK x Tri Duby, heslo: moskva

Těšíme se a doufám, že se vše vydaří, tak jak je plánováno! Kdyby byly nějaké připomínky na planeset, rád si je vyslechnu, případně něco upravím. Jde mi zejména o počty letounù, z naší letky jsme dali dohromady 6 lidí (víc jsem nesháněl), nevím kolik jich bude u vás, takže buď poletíte jenom jako letka bez AI s menším počtem letounù, což mi ovšem příjde krajně nevhodné, takže jsem tam šoupl nějaká AIčka, která vám pomohou!

Lenochod
Brigádny generál
Príspevky: 2168
Dátum registrácie: Pi, 31. Aug 2007, 13:43
Bydlisko: Most,Česká republika
Kontaktovať užívateľa:

Re: Briefing

Príspevok od užívateľa Lenochod » Pi, 03. Apr 2009, 15:05

Coop s FK
Mise první:
Moskva
Datum: 11.brezna 1942
Cas: 9:00
Pocasi: oblacnost v 1000m

Sovetska armada:
Dnes 11.brezna 1942 zahajila zahajila vojska 33.armady a 4.vzdusneho vysadkoveho sboru utok na nemecke linie v prostoru Vyazma, cilem utoku je dobit toto mesto a ziskat zpet dulezity dopravni uzel.Ocekavame, ze luftwafe provede na nase pozemni jednotky nalety.WS proto zajisti zdusne kryti v prostorech F9,F8.Protoze nase jednotky musi prejet pres most ve ctverci F8, pohybuji se po silnici a tak jsou vystaveny nemecke luftwafe.Hlavnim cilem je zniceni nepratelskych bombarderu!!!

Planeset:
2xI-16 typ 24
2xLagg3 serie 4
2xJak-1


Nemecka armada:
Kamaradi sovetska vojska pokracuji v utoku na nase linie v prostoru Vyazma.Dnes 11.brezna 1942 jsme zjistili pohyb sovetskych vojsk v prostorech F9,F8 ktere se chystaji zautocit na nase hlavni obrane linie, protoze musi nejdrive prejet pres most ve ctverci F8 nachzeji se na silnici a tak jsou pro nase bombardery lepsimi cili.Takze stihaci zajisti vzdusne kryti nasim stremhlavim bombarderum Ju87 a znici pripadne agresory!!!

Planeset:
4xJu87B-2
6xBf109F-4


Druhá mise:
Moskva
Datum: 11.brezna 1942
Cas: 10:00
Pocasi: oblacnost v 1000m

Sovetska armada:
Dnes 11.brezna 1942 zahajila zahajila vojska 33.armady a 4.vzdusneho vysadkoveho sboru utok na nemecke linie v prostoru Vyazma, cilem utoku je dobit toto mesto a ziskat zpet dulezity dopravni uzel.WS budou podporovat nase pozemni jednotky a zautoci pomoci bitevnich letadel IL-2 na predsunute pozemni jednotky nepritele ve ctverci E8/F8 a narusi tak joho obranu.Stihaci doprovodi IL-2 k cili a zajisti jim vzdusnou podporu.

Palneset:
4xIL-2 1941 serie3
2xI-16 typ 24
2xLagg3 serie 4
2xMig-3ud


Nemecka armada:
Kamaradi sovetska vojska pokracuji v utoku na nase linie v prostoru Vyazma.Dnes 11.brezna 1942 jsme už provedli utok na pozemni jednotky nepritele ktere smeruji k nasim liniim, nase pozemni jednotky ve ctverci E8/F8 jsou posilovany v ocekavani sovetskeho utoku, ocekavame utok sovetskych bitevniku, kteri by mohli narusit nase uz tak oslabene pozice.Luftwafe tedy poskytne kryti nasim pozemnim jednotkam a znici nepratelske bombardery.

Planeset:
6xBf109F-4


Třetí mise:
Moskva
Datum: 15.brezna 1942
Cas:9:00
Pocasi: oblacnost v 1500m


Soudruzi nase vojska 33.armady a 4 vzdusneho vysadku byla obklicena nemeckymi pozemnimi jednotkami ktere zahajili necekany utok v nasem sektoru.V dusledku toho jsme byly nuceni ustoupit a znovu se seskupit.Narychlo vytvorena utocna skupina pozemnich sil se pokusi otevrit cestu nasim obklicenim pozemnim jednotkam, ktere celi totalnimu zniceni.Uderna skupina se pohybuje v sektoru F6 a miri na Vyazmu.WS zajisti vzdusne kryti a poskytne leteckou podporu.Znicte pokusy luftwafe o napadeni nasich udernich sil.

Planeset:
2xI-16 typ 24
2xLagg3 serie4
2xMig-3ud


Kamaradi pote co sovetska vojska dobyla Vyazmu nase cerstve pozemni sili zahajili obklicovaci utok a donutili bolseviky se stahnout.V okoli mesta Vyazmy jsme uzavreli do kotle sovetskou armadu, ktera se pokousi probit ke svim liniim.Z prostoru F6 se pokousi nepritel otevrit si cestu a probit se ke svim pozemnim silam.Na pomoc k odrazeni utoku bude vyslana formace Bf110 ktera zautoci na utocici sovetske jednotky v sektoru F6 jihovichodne od vesnice Isakovo.Stihaci zajisti vzdousne kryti Bf110.

Planeset:
4xBf110C-4/B
6xBf109F-4

FK_Rychtyg
Čatár
Príspevky: 83
Dátum registrácie: Po, 19. Jan 2009, 18:50
Bydlisko: Rostok
Kontaktovať užívateľa:

Re: Briefing

Príspevok od užívateľa FK_Rychtyg » Pi, 05. Jún 2009, 18:52

JMÉNEM LETKY FLIEGEN KOYOTSZ SI VÁS DOVOLUJI POZVAT NA KOOPERAČNÍ MISI LENINGRAD 1942
Leningrad1942_logo.jpg
Leningrad1942_logo.jpg (206.07 KiB) 2359 zobrazení

10. duben 1942, Leningrad


Hitler a jeho Třetí říše obléhá s pomocí Finů Leningrad. Sovětská armáda se snaží město za každou cenu udržet. Jedinou možností jak město zásobovat je pomocí letectva a zejména Ladožského jezera, kudy vede takzvaná „Cesta života“. Přesto, že německá armáda tlačí na vojska SSSR stále silněji a neúprosněji, Rusové mají pod kontrolou několik leteckých základen v okolí Leningradu, odkud provádí bojové, průzkumné a zásobovací lety. Ještě důležitější je však loďstvo, které operuje téměř po celém Finském zálivu a často tak narušuje führerovi plány. Na základě toho vydal Hitler rozkaz, který jasně nařizuje zlikvidovat veškeré námořní základny a lodě, jenž se nacházejí v tomto zálivu. Jednak tak zamezí pohybu uvnitř Finského zálivu, ale také uzavře jedinou trasu na volné moře, kam pronikají zejména sovětské ponorky. Pro splnění tohoto rozkazu byla pochopitelně vybrána německá Kriegsmarine, která bude atakovat nepřátelské loďstvo přímo ze zálivu, ale také Luftwaffe, jenž bude útočit na nepřítele ze vzduchu a působit mu ohromné ztráty. Rudá armáda však za žádnou cenu nehodlá město, které je pojmenováno podle zakladatele komunistického Sovětského svazu němcům vydat…


товарищи!
Jak jistě víte, situace je stále horší a my musíme čelit neustále většímu tlaku nepřítele na všechny naše pozici okolo města. Dnes jsme získali alarmující informaci, která potvrdila to čeho jsme se v poslední době obávali. Němci opravdu chystají velký útok, jenž se bude skládat z několika menších akcí jejichž úkolem bude definitivně vymítit naše loďstvo a srovnat se zemí hlavní přístavy! Důležité je, že máme alespoň několik informací, podle kterých můžeme sestavit obranný plán a pokusit se tak tyto akce odvrátit. Luftwaffe několik posledních dnů zvýšila aktivitu nad samotným Leningradem, který zejména bombardovala, dále naši muži od protiletadlových zbraní několikrát pálili po stíhačích a průzkumných letounech, křižujících přístav Sosnovy Bor, ale nejvíce se nepřítel zdržoval nad hlavním přístavem situovaným na ostrově Kronshtadt, kde aktuálně kotví několik nákladních lodí a torpédoborců. Na základě těchto postřehu jsme dospěli k závěru, že útok, jenž provede nepřítel ještě dnes bude z 80% směřovat na Kronshtadt, kde nám může způsobit největší ztráty. Těch 20% však stále zůstává na nyní druhém největším vojenském přístavu Sosnovy Bor, který je oproti Kronshtadtu velice špatně chráněn. Stíhači to mají z nejbližší základny přibližně 20 km, což je naše jediná možnost, na protiletadlovou obranu ze země nelze 100% spoléhat, zbraní je zde opravdu málo. Již z těchto řádků se jasně rýsuje náš úkol – za pomocí veškerých dostupných stíhacích letounů musíme zabránit zničení těchto dvou přístavů. Nyní podrobněji představím plán, který samozřejmě lze modifikovat, podle vašeho uvážení, důležité je pouze splnit úkoly, které jsou uvedeny níže.

1) V 12:00 hodin náš průzkumný letoun objevil u finského pobřeží zvýšenou aktivitu německého Kriegsmarinu, který vypravil na moře několik lodí, mířících přímo ke Kronshtadtu. Posádka díky silným turbulencím, palbě flaku a zejména nízké oblačnosti nedokázala určit přesný počet a typ těchto lodí. Jeden z členů posádky tohoto letounu je však přesvědčen, že mezi loděmi zahlédl i finský Väinämöinen, jednu z nejobávanějších finských lodí vůbec. V čem tedy bude spočívat jeden z dnešních úkolů? Ze základny Krasnaia Gorka (BD10) odstartuje v 16:00 hodin skupina čtyř P40 od 154 IAP. Jedná se o jedny z nejlepších amerických strojů, které v této oblasti fronty máme k dispozici, proto doufám, že s plněním úkolu nebude problém. Po vzletu se tato skupina vydá na sever, kde po přibližně 90 km dlouhém letu dosáhne čtverců AV15, AW14. Přesně v těchto končinách totiž určil průzkumná letoun polohu nepřátelského loďstva, které směřuje k našim břehům. Jakmile navážete vizuální kontakt s loděmi, určete jejich počet a podle níže přiložených fotografii určete, zda se opravdu jedná o bitevní loď Väinämöinen. Dávejte velký pozor, jelikož finští letci pokrývají téměř neustále celý prostor svými letadly, jedná se zejména o stroje typu B 239. Poté co tyto informace zjistíte, můžete se okamžitě vrátit zpět na základnu, kde o nich podáte po skončení akce report. V případě, že lodě nenajdete, naše velení tak nezíská důležité info a úkol bude považován za neúspěšný.

2) Jedná se spíše o dva společné úkoly, které se dají splnit pod jedním velením, pomocí dvou skupin. Zvoleny byly 49 IAP a 44 IAP, které sídlí na letišti situovaném přímo v Kronshtadtu. 49 IAP bude operovat na strojích typu Mig 3ud (jedná se o elitu sovětského letectva v těchto končinách vlasti) a 44 IAP poletí se svými LaGG 3 4té série. Úkol je prostý, z finských Helsinek odstartuje mezi 15:45-16:00 několik He 111 (dle informací se bude jednat o 8 bombardérů). Jejich cíl je jasný - srovnat se zemí jeden z našich výše uvedených přístavů. Problém je ovšem v tom, že již nejsme schopni přesně určit, který z těchto dvou přístavů němci budou atakovat. Případně zda nezaútočí na oba dva… Je tedy opět na velitelích těchto dvou skupin, aby patřičně zvážili situaci a následně se postarali a obranu pro nás velice důležitých objektů! Podle výpočtů jsme určili dobu letu těchto bombardérů na 50-60 minut. Znamená to tedy (pokud odstartují včas a poletí přímo), že cílů dosáhnou mezi 16:45 a 17:00. Nic však není 100% jisté, plán provedení mise je tedy čistě na vás.

Soudruzi, je mi jasné, že se nejedná o jednoduchý rutinní bojový let, ale o tvrdou a obtížnou akci, ve které musíme uspět, jinak ztratíme neuvěřitelně důležité strategické body. Přeji vám hodně štěstí a držte se!


METEO SITUACE:

16:00 hodin, oblačnost hazy 1400m, teplota 12°C, bezvětří.

PLANESET:


VVS

154 IAP:
P40 -
P40 -
P40 -
P40 -

49 IAP
Mig 3ud -
Mig 3ud -
Mig 3ud -
Mig 3ud -

44 IAP

LaGG 3 s.4 -
LaGG 3 s.4 -
LaGG 3 s.4 -
LaGG 3 s.4 -


Luftwaffe

JG 5
Bf109F4 - FK_Rychtyg
Bf109F4 - FK_Marťan
Bf109F4 - FK_WinteR
Bf109F4 - FK_Buba
Bf109F4 - FK_TozziFan
Bf109F4 - FK_Aachen
Bf109F4 - FK_Ziza
Bf109F4 - FK_Eichler

KG 4
He111 H6 – 8x AI

LeLv

LeLv 24
B239 - LeLv54_Mano
B239 - LeLv54_?
B239 - LeLv54_Wallu
B239 - LeLv54_?


- Postupupně přidám mapu oblasti, kde budou zakresleny Flaky, letecké základny, záložní letiště, přístavy a další důležité objekty. Mapa by se měla objevit koncem příštího týdne ve fotodokumentaci (níže).

- Pomocí tohoto fora přihlašujte jednotlivé piloty + dané stroje, které chcete kdo letět. Budu to automaticky v co nejkratší době aktualizovat v tomto příspěvku, abychom brzy mohli vidět celkový roster!

FOTODOKUMENTACE:
Finská bitevní loď Väinämöinen zachycena fotoaparátem z průzkumného letounu - Březen 1942
Väinämöinen foto.jpg
Väinämöinen foto.jpg (204.36 KiB) 2359 zobrazení

TERMÍNY KONÁNÍ JSOU NÁSLEDUJÍCÍ: 28.6.2009, 4.7.2009 nebo 5.7.2009. Viděl bych to opět od 20:00, případně již od 19:30, abychom dříve skončili. Termín je o dohodě, takže dejte vědět co nejvíce vyhovuje a následně to pevně stanovíme. Celkový čas akce je odhadován na 2,5 - 3 hodiny. 30 minut briefing pro všechny čtyři letky na TS před letem, následně samotná mise, která potrvá 60-90 minut a poté debriefing (cca 30 minut). Kooperačky se tedy budou účastnit celkem čtyři letky (FK,LeLv54, Tri Duby a ?), verze jsou zatím v testování, zda se bude jednat o 4.08 nebo 4.09 dám v čas vědět.

Lenochod
Brigádny generál
Príspevky: 2168
Dátum registrácie: Pi, 31. Aug 2007, 13:43
Bydlisko: Most,Česká republika
Kontaktovať užívateľa:

Re: Briefing

Príspevok od užívateľa Lenochod » So, 18. Júl 2009, 18:12

Obrázok

Bitva o Stalingrad
Datum: 16.prosinec 1942
Pocasi: oblacnost v 1000m
Čas: 8:00

Manstainova ofenziva zapocata 12.prosince 1942 s cilem probit se k obklicene 6.nemecke armade zaskocila sovetske veleni,které na Stalinuv rozkaz posilá do protiutoku 2.Gardovou armádu. 6 armada, uveznena ve Stalingradu byla ponechana svemu osudu a podle rozkazu silence Adolfa Hitlera ma bojovat do posledniho muze!!!Sovetskym pozemnim jednotkam se podarilo rozdelit 6. armadu a uzavrit do kotlu na sevru v J10,J9 a na jihu v J8.Dnes dne 16.prosince zahajili sovetske pozemni sili ofenzvu s cilem znicit italskou armadu severne od stalingradu.

Planeset:
WS
2xYak-7B 1942
2xLagg3 serie 35
2xLa5
2xIL-2M 1942


Piloti stíhacích letadel poskytnou krytí 2.Gardové armádě, která během nadcházejcích 15 minut zaútočí od severu ze sektotu J10 na manstainovy obrněné divize, které se nyní nacházejí 54km západně od Stalingradu.Piloti bitevníků IL-2 poskytnou přímou podporu našim pozemním jednotkám a zaměří se hlavně na tanky nepřítele.

Planeset:
Luftwafe:
2xBf109G2
2xFW190A-4
2xMC202VII
2xJu87D-5


Piloti stíhacích letadel poskytnou krytí Manstainovím pozemním jednotkám, které se pokuší probít k 6.armádě uvězněné ve Stalingradu.Naše armády se nyní nacházejí v sektoru I9 západně od Stalingradu.Piloti Ju87 napadnou sovětské pozemní síli, ale hlavně se zaměří na tanky nepřítele.

FK_Rychtyg
Čatár
Príspevky: 83
Dátum registrácie: Po, 19. Jan 2009, 18:50
Bydlisko: Rostok
Kontaktovať užívateľa:

Re: Briefing

Príspevok od užívateľa FK_Rychtyg » Pi, 18. Feb 2011, 09:34

Regensburg und Schweinfurt 1943
Regensburg_logo.jpg
Práce již končí, nyní se přechází k ladění posledních detailů a koordinaci jednotlivých členů, velitelů a návodčího. Proto vám tedy konečně představuji briefing pro akci, do které vstupujeme ve spolupráci s letkou TriDuby. Nikdy jsme po vašem boku neletěli a vy jste nikdy neletěli po boku našem. Pokud si dobře pamatuji, vždy jsme stáli pouze proti sobě, na opačných stranách fronty, uvidime jak dopadne společná akce, kdy obě letky půjdou do vzduchu spolu, proti stejnému nepříteli… Půjde o bojovou akci, která bude v mnohém zajímavější a překvapivější než velký počet akcí, které jsme doposud zažili. Půjde o akci, která bude mít historický podtext, kvuli které byla vytvořena speciální mapa a u které bude potřeba dobře přemýšlet a hlavně umět rozhodovat...

O co jde?
Dne 14.5.1942 byla uvedena do provozu 91th Heavy bomber group (skupina těžkých bombardérů) USAAF. Stalo se tak díky převelení ostatních skupin vybavených Boeingy B-17 do Afriky. Tato skupina tedy tvořila třetí vzdušnou sílu v Anglii. Veškeré velké operace se nyní soustředily na zpomalení a případné úplné zastavení výroby německých strojů Fw 190 ve fabrikách Bremen a Kassel. Spojenci však stále zjišťovali, že nové verze Messerschmittů Bf 109 jsou v mnoha případech stejně nebezpečné jako stíhací Focke-Wulfy. Právě proto se britské a americké velení vzdušných sil rozhodlo k operaci, jenž byla provedena dne 17.8.1943. Továrny, ve kterých docházelo k montáži a výrobě stíhacích Bf 109 byly umístěny v Regensburgu a Wiener Neustadtu. Regensburg, město ležící v Německu byl narozdíl od rakouského Wiener Neustadtu blíže a disponoval mnohem většími halami a vybavením. Cíl je tedy jasný. Trasa letu povede z Anglie přes Francii, dále potom přímo Regensburg, po odhozu pum stočit na jih nad Alpy a přes Itálii pokračovat do Severní Afriky, kde pevnosti přistanou. Takto to všechno mělo vypadat původně. Skutečnost byla ovšem jiná. Do akce se nakonec zapojilo mnohem více bombardérů a kvůli zmatení nepřítele, rozptýlení protivzdušné obrany a eliminaci dvou much jednou ranou byly nakonec zvoleny cíle dva. Regensburg, jakožto letecká továrna zůstala a druhým cílem se stal německý Schweinfurt - místo pro výrobu ložisek pro celý Reich. Problém byl dolet doprovodných stíhacích letounů USAAF. P 47 mohly eskortovat velké bratry pouze na hranice Belgie - Německo. Odtud již musely bombardéry pokračovat nad cíle samotní, což zabralo cca hodinu letu. Dosti nebezpečné, ovšem jiná možnost nebyla. Další překážkou byla poměrně hustá síť nepřátelských letišť v oblasti Belgie a Francie. Proto bylo připraveno několik útok na tyto základny LW, které byly naplánovaný na stejný čas, jako budou přelétávat tyto oblasti americké bombardéry. Posledním problémem bylo počasí. Díky meteorologickým podmínkám, které byly velice špatné byla akce posunuta o deset dní. O proti původnímu datu 7.8.1943 tedy akce nakonec vypukla až 17.8.1943 v 08:00 hodin...

Situace + briefing:
17.8.1943, 08:15 hodin Britského letního času
Nad základnami jako Knettishal, Horham, Great Ashfield a Framlingham se zvedají oblaka prachu a výfukových plynů. Do rozpouštějící se mlhy se od osmi hodin postupně zvedá okolo 150 těžkách pevností USAAF.

17.8.1943, 10:00 hodin Bristkého letního času
Obrovské formace pevností, seřazených v boxech překračuje francouzské pobřeží a vstupuje nad Frankreich.

17.8.1943, 10:05 hodin Bristkého letního času
Ve vzduchu je kompletní cover - celkem 87 letounů typu P 47 Thunderbolt, mířící nad Francii.

17.8.1943, 11:15 hodin středoevropského letního času
Velitelství Luftwaffe v oblasti Paříže a Bruselu dostává varování, že nad tuto oblast míří velký počet letounů nepřítele, směr východ.

17.8.1943, 11:18 hodin středoevropského letního času
Do zatažené oblohy startují dvě letky stíhacích Bf 109 z letišť okolo Bruselu a tři letky Bf 109 a Fw 190 z letišť ve Francii. Pozemní radarové stanice navádí tyto stroje přímo k formaci B 17 a P 47.

17.8.1943, 11:25 hodin středoevropského letního času
Vzniká obrovský souboj mezi letouny Luftwaffe a USAAF nad Belgii a západní částí německa. Sestřeleno je celkem 15 pevností Boeing B-17 a 13 jich je těžce poškozeno, tak že otáčí zpět do Anglie nebo na jih do Italie. Němečtí stíhači jsou prakticky bez paliva a munice, takže opouští zbývající americké stroje a míří na své základny pro přezbrojení.

17.8.1943, 11:33 hodin středoevropského letního času
První vlna z celkové formace přibližně 130 pevností USAAF má na dohled město Nürnberg a Langenzenn. Upravují tedy kurz mírně na jihovýchod a díky husté oblačnosti odhadují směr na Regensrbug - cíl...

17.8.1943, 11:35 hodin středoevropského letního času
Hustý Flak z Norimberka upozorňuje na blížící se nebzpečí. Luftwaffe ihned alarmuje veškeré základny v oblasti cíle. I Němcům je již jasné na co spojenci hodlají zaútočit. Všechny stíhací jednotky v okolo Regensburgu a Norimberka jsou připraveny pro okamžitý vzlet. Většina z nich již roluje na VPD. Krutý boj může začít....

Obecný Briefing pro 5./JG 11 a I/JG 50
Herren, k dispozici máme pro tuto akci speciální mapku. Minimapa, kterou nám poskytuje hra budu striktně zakázána a nebude se tedy smět použít v zádném případě. Proto prosím, aby každý z vás měl u sebe mapy, které byly vytvořeny speciálně pro tuto akci. Měřítko není 1:1, což naprosto vyhovuje počtu našich pilotů (nebudeme se honit na mapě 1:1 přesto že nám jí UP nabízí). Tato mapka je vytvořena z původní mapy Berlína a okolí, s tím že jsou upraveny názvy měst, tak aby co nejvíce seděla do prostoru okolo Regensburgu. Vzádlenosti jsou samozřejmě fiktnivní a jsou mnohem menší než v realu. Díky tomu budeme mít také omezené palivo, stejně jako nepřítel. Každá základna, která je provozuschopná pro naší akci je označená modře. U každé z nich je drobný popisek, který uvádí: Jména jednotek, které jsou umístěny na onom letišti, počet a typ strojů k dispozici a doba, po které lze stisknout refly v případě přezbrojení a opravy stroje. Vše je poměrně logické a nikomu by nemělo dělat problémy zjistit co si na kterém letišti může a nemůže dopřát. Vše bude však pojištěno (ošetřeno) pomocí člověka, který nám bude dělat návodčího a řídícího na jednotlivých letištích. On bude mít kompletní a 100% přehled o stavu jednotlivých jednotek a letišt, tím pádem vás bude vždydostatečně informovat. Letiště, která jsou označena červenými křížky (XXXX) prostě a jednoduše neexistují a nelze je tedy ani použít. Kdo na takovém letišti přeci jen sedne, bude s ním zacházeno jako kdyby přistál do terénu a podle toho patřičně penalizován. To by bylo k letištím a našim základnám. Co se strojů týče, budeme mít k dispozici dvě jednotky. Jedna bude 5./JG 11, tato stíhací jednotka disponuje pouze stroji typu Messerschmit Bf 109G6. Všechny tyto mašiny jsou povinně vybaveny raketami vzduch/vzduch - Verfer-Granate 21 případně 20mm pody pod křídlem. Jednotka druhá - 1/JG 50 disponuje Focke-Wulfy Fw 190A6. Tyto stroje nebude mít k dispozici VrfG 21, ovšem jejich výzbroj je i přesto velice silná. Veškeré přezbrojování a doplňování či výměna stroje se bude provádět pomocí klávesy Refly přímo ve hře, až po úplném odrolování na stojánku nebo krytu. Radarový návodčí… Jelikož obě strany v této době již disponovali velice dobrým naváděcím zařízením, bude i při naší akci nasimulován radar. Obsluha bude prováděna pomocí jednoho člověka, který se bude zároveň starat o službu řízení na jednotlivách základnách a bude nás piloty informovat o aktualnim stavu. Informace z radaru budou tlumočeny pomocí TS a to díky speciálnímu whisperu pro všechny piloty, nikoli pouze pro velitele. Je však na samotném veliteli formace, aby rozhodl, kam svou jednotku pošle a jak se zachová. Stejně tak komunikace s tímto "pozemním personálem" bude prováděna výhradně velitely. Co se životů týče, každý pilot má jen JEDEN život. V případě smrti končí. Jedná se o bojový let, takže pravidla jsou přísná a jasně daná. Akce potrvá přibližně 3 hodiny a bude pouze proti AI, nikoli proti jiné letce nebo jednotlivcům. Každému pilotovi budou zaznamenávány bojové lety a sestřely díky loggeru, jehož výtah se uskuteční po skončení akce. Bude pořízen i track, ale přesto všechny žádám, aby si své bojové lety a úspěchy zapisovali, tak abychom mohli v případě problému nebo nejasnosti diskutovat. Bojový let znamená: Doba od provedení vzletu do přistání. Tudíž v průběhu této akce může mít každý pilot rozdílný počet bojových letů. Tyto poslední řádky jsou informativní pro piloty FK, piloti letky TriDuby budou mít taktéž jeden život, ale jak budou následně lety vyhodnocovat je na nich, myslím teď interně v rámci své letky. Samozřejmě po skončení bojů bude výtah z logger k dispozici všem pilotům, jak FK tak TriDuby.

Nyní již k samotné misi. Je 11:35 minut. Naše základna se nachází na dvou místech, jsme rozděleny na skupiny. Jedna skupinka poletí na Fw 190A6 a druhá bude mít Messerschmitty Bf 109G6. Bf 109G6 od 5./JG 11 se nacházejí na základně v Regensburgu, přímo u města, kde se nachází velká Messerschmittova fabrika. Durhá skupinka pilotů je situována na letiště Erlangen, severně od Nürnbergu. Důležité je, že tyto dvě základny jsou naše HB a přezbrojení na nich je prakticky nejvýhodnější a nejrychlejší. Berme však v úvahu, že v případě zneškodnění letiště Regensburg, což je dosti pravděpodobné, jelikož továrny Williho jsou velice blízko, bude tato HB nepoužitelná pro další operace. Proto piloti Bf 109 v tomto případě musí volit záložní letiště. Je na velitelích, aby před samotným začátkem akce pečlivě prostudovali mapy a zvolili správné alternativní zákldny, které budou možná používát. Tyto základny by měly být zaznamenány v poznámkách každého pilota dané jednotky (pro kterou se to týká). Zároveň by o nich (o všech) měl vědět radarový návodčí a řídící letového provozu, z hlediska plánování a koordinace při akci. Důležité je také, že po celou dobu akce musí mašiny používat POUZE základny, kde jsou uvedeny jejich typy letadel. Ostatní základny budou mít fůru práce s jejich mašinami, takže přistání Bf 109 na HB pro Fw 190 může být problém. Samozřejmě v nouzové situaci lze tyto základny použít, ale primární to musí povolit velitel akce. Piloti budou rozděleny viz planeset a roster níže, tak aby síly obou jednotek byly pokud možno co nejvíce vyrovnané. Focke-Wulfy budou primárně zajišťovat západní sektor, tedy Nürnberg a dále na západ. Budou se snažit co nejrychleji nalézt nepřítele, identifikovat počet a typ strojů, určit kurz a výšků a následně pokusit se sestřelit co nejvíce bombardérů, případně COVER. Za oblastí Norimberka, už neočekáváme žádné stíhací krytí, takže zde budou operovat Bf 109G6 s raketami a podvěšenými 20mm. Ty budou mít za úkol nepřítele dodělat a snažit se tak úplně překazit nálet a nebo alespoň co nejvíce zmírnit jeho následky. Bombardéry po odhozu pum budou pravděpodobně točit na jih nad Alpy. Je jen na nás pilotech Luftwaffe, jak se v tomto případě zachováme. Pravděpodobně však budeme zkoušet co nejvíc pevností ještě dodělat, tak abchom způsobili nepříteli co největší ztráty. Akce bude startovat v 11:35 minut a končit cca v 14:00 hodin herního času.

PLANESET:
RED
Bomber group:
USAAF - Boeing B-17 - očekávaný počet cca 50 letadel (nalétávat budou postupně)
Escort fighter groups:
USAAF - P 47 (pouze v západní části příletového koridoru, tak abychom nasimulovali omezený dolet těchto strojů)

Luftwaffe - planeset a roster
5./JG 11
Bf 109G6 – FK_Ziza
Bf 109G6 – FK_Esau
Bf 109G6 – FK_Buba
Bf 109G6 – FK_Stanley

Bf 109G6-TriDuby
Bf 109G6-TriDuby

I/JG 50
Fw 190A6 –FK_Rychtyg
Fw 190A6 –FK_Rudiger
Fw 190A6 –FK_Aachen

Fw 190A6-TriDuby
Fw 190A6-TriDuby
Fw 190A6-TriDuby
Fw 190A6-TriDuby


KONFIGURACE LETADEL (STRIKTNĚ DODRŽOVAT):
Messerschmitt Bf 109G6 = 60% paliva, výzbroj Verfer-Granate 21. skin - Bf109G6_FK_Norm
Focke-Wulf Fw 190A6 = 60% paliva, výzbroj standard, skin - Fw190A6_FK_Norm

*Skiny pouze pro piloty FK, Letka TriDuby může použít vlastní, odpovídající danému období a oblasti

**Pro informaci pilotů a návodčího, Bf 109G6 v této konfiguraci vydrží v luftě 40 minut + 7 minut rezerva. Fw 190A6 takto nakonfigurovaný ve vzduchu zvládne setrvat 50 minut + 10 minut rezerva. U Bf 109G6 jsem tyto údaje naměřili ve výšce od 6-10km a u Fw 190A6 od 3km do 9km. Vše na 100% tahu (tedy maximální nominální výkon stanovený naší letkou).

METEO:
11:35, Poor 3000m, teplota 18°C, bezvětří, VÝSTRAHA - střední turbulence ve výšce 150-300m na QNH

KOMUNIKACE V PRŮBĚHU AKCE:
Korespondence bude vypadat přibližně takto. Žádám vás všechny, aby jste ji stritkně dodržovali:

PO SPUŠTĚNÍ MOTORŮ CELÉ JEDNOTKY SE VELITEL PŘELADÍ NA POZEMNÍ SLUŽBU ŘÍZENÍ A ZAHÁJI KOMUNIKACI
Schwarm führer/rottenführer:
Forkys pro základnu Amberg, rolujeme na VPD, vzlet ve čtveřici do 3 minut, žádám informace o aktuální situaci

Služba řízení na letišti Amberg:
Amberg pro Forkyse, rozumím pokračujte na VPD, ve vzduchu již další tři schwarmy Bf 109 aktualně nad Nürnbegem, kontak s nepřítelem zatím negativní

Schwarm führer/rottenführer:
Forkys pro Amberg, provádíme vzlet, po vzletu kurz 250° a budeme stoupat do 4 000m

Služba řízení na letišti Amberg:
Amberg pro Forkyse, máte zelenou, po vzletu přejděte na Führungsradar Nürnberg a čekejte další info, viel glück herren!

PO VZLETU BUDE VELITEL POKRAČOVAT V KOMUNIKACI SE STEJNÝM ČLOVĚK OVŠEM BUDE HO JINAK OSLOVOVAT:
Schwarm führer/rottenführer:
Führungsradar Nürnberg tady Forkys, jsme po vzletu z Ambergu, pokračujeme 250° a stoupáme 4 000m, aktuálně 1 000m

Führungsradar Nürnberg
Guten tag Forkys, viktor viktor, pokračujte kurzem 220° stoupejte 8 500m, kontakt 30 km západně od Norimberka, směr východ, výška přibližně 5-7km, s vámi tam posílám čtveřici Bf 109G6 Boreas, setkáte se s nimi do 5 minut.

Schwarm führer/rottenführer:
Viktor, 220° stoupáme na 8 500m, pokračujeme a očekáváme setkání s Boreem do 5 minut, info o nepříteli přijal.

V PŘÍPADĚ SOUBOJE A POŠKOZENÍ NEKTERÉHO ZE STROJŮ SKUPINY MŮŽE KOMUNIKACE VYPADAT TAKTO:
Pilot třetího Fw 190 ze skupiny Forkys:
Forkys 3 volá Führungsradar Nürnberg, jsme ve velkém souboji s B 17 výška 7 000m sektor G5/5, dostal jsem několik zásáhu, vypověděl motor, žádám okamžité navedení na nejbližší základnu.

Führungsradar Nürnberg
Forkys 3 tady Führungsradar Nürnberg, viktor, pokračujte kurzem 360° a klesejte, letiště 15 km od vás směr sever, základna Amberg s Fw 190.

*Ostatní si myslím každý v klidu domyslí, nejde nám o žádné 100% dodržování frazeologie (žádnou ani nemáme), ale snažme se docílit toho, aby akce vypadala podobně, jako to vypadalo v realu ;)

Mapy pro akci v archívu RAR tahejte zde:
Mapy pro akci Regensburg 1943 stahujte zde (celkem 3):
http://profi.edisk.cz/stahnout-soubor/3 ... .66MB.html

Pravidla:
- jeden život ( pokud padnete akce pro vás končí a už se jen můžete koukat externími pohledy)
- přezbrojení za 3min.: pokud přistanete na domácím letisku nebo na letisku na kde je obsažen typ letadla se kterým letíte.
- přezbrojení za 6min.: pokud přistanete lehce poškozeni nebo mimo letiska kde není obsažen typ letadla se kterým letíte.
- přezbrojení za 15min. : pokud opustíte letoun na padáku nad nebo v těsné blízkosti letiska.
- přezbrojení za 20min. : pokud opustíte letoun na padáku mimo letiska nebo pokud jej zničíte při nouzovém přistání.

- lehké poškození letadla: přestřelená lanka,prostřelená víškovka,směrovka nebo díra v křídle.
- težké poškození letadla: zničený podvozek, zadrhnutý motor, zničený drak letadla.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný